Visie

 

 

In onze huidige maatschappij wordt de keuze aan producten en diensten in allerlei branches steeds groter. Onderscheid en klantenbinding op basis van prijs of product is niet meer voldoende. Kwaliteit en service zijn essentieel om aan de klantvraag en klantwens te kunnen voldoen.

 

Door CRM, ofwel ‘klantdenken’, in uw bedrijf te integreren kan hierin een belangrijke stap gemaakt worden. Dat geldt niet alleen voor de bedrijfsonderdelen die direct contact met de klant hebben, maar voor alle bedrijfsonderdelen in een organisatie.

 

Klijn CRM Consultancy staat voor CRM oplossingen op maat. Naast het uiteindelijke doel van een betere dienst of  product, is klantgerichtheid het uitgangspunt. Hierbij staan betrouwbaarheid, efficiëntie en samenwerking centraal.

 

Wilt u klantdenken integreren in uw bedrijfsproces of denkt u aan de implementatie of verbetering van uw CRM processen? Neem vrijblijvend contact met op via 06 45 46 47 28 of via info@klijncc.nl.

 

© 2011 Klijn CRM Consultancy • Windjammerdijk 110 • 1086 VC Amsterdam • 06 45 46 47 28 • info@klijncc.nl